Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M? Cek Dulu Sini Status Permohonan

brim 2016


Hari ini, semua orang cakap, BR1M dah masuk. Macam saya sendiri, tinggal dekat pekan kecil ni,
tengok dekat mana-mana mesin ATM, dan Bank, penuh orang beratur nak keluarkan BR1M.

Tetapi, tidak semua permohonan sudah dikreditkan ke dalam akaun. Untuk mengelakkan anda beratur panjang, dan last-last duit tak masuk juga. Ada baiknya anda semak dulu secara online status permohonan anda.

Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M? Cek Dulu Sini Status Permohonan

Bolehlah semak di sini SEMAK

Kalau keputusan yang keluar macam bawah ni, maksudnya, duit belum masuk, maka tak payah lah beratur panjang di mesin atm.
Maharaja Lawak Minggu 4

Tengok 'Status Pengkreditan/Penunaian'. Jika masih tiada rekod, maksudnya duit masih tak masuk.

brim 2016

Kongsikan kepada rakan-rakan lain, bagi mengelakkan mereka tidak beratur panjang.

{ 16 comments.. read them below or add one }

LetupLetup LetupLetup 27 January, 2016
duit sy da masuk da.tapi status still tulis tiada rekod
Eira Saiful Eira Saiful 27 January, 2016
Oh yeke...so kena g atm cucuk gak tgk dh masuk ke belum lah kn
Morgana Nelio Morgana Nelio 27 January, 2016
Sama la duit dh masok tapi..status tiada rekod
azhar nurardiansyah azhar nurardiansyah 27 January, 2016
kita semak pon tiada rekod tapi duit dah masuk
Oneday Oneday 27 January, 2016
Info ni tak berapa nak bleh guna pakai, sy punya status kt semak br1m pun tiada rekod, tp Wang br1m tlh dikreditkan ke akaun bank.
roger maun roger maun 29 January, 2016
Br1m saya masih dalam proses .... :( .. tak kredit lagi
Unknown Unknown 29 January, 2016
status lulus tpi duit belom msuk.. adesss
Penggemar Lagu 90' Penggemar Lagu 90' 04 February, 2016
This comment has been removed by the author.
Unknown Unknown 19 February, 2017
Samalah...check semakan hari ni...masih dlm proses...xtahu lulus je tidak...
Siti Siti 19 February, 2017
Samalah...check semakan hari ni...masih dlm proses...xtahu lulus je tidak...
AnonymousAnonymous 19 February, 2017
Sya telah dilulus tapi penunaian tiada rekod
Aida Fatiha Tiew Aida Fatiha Tiew 19 February, 2017
Semua bank masuk serentak ke?
Alvin Hebat Alvin Hebat 22 February, 2017
Ni nak hari hari cek ke ni?
Alvin Hebat Alvin Hebat 22 February, 2017
Ambank punya bila masuk ye?
Alvin Hebat Alvin Hebat 22 February, 2017
Ambank punya bila masuk ye?